22 dagar kvar

Nu har nedräkningen verkligen börjat på allvar. I morgon är det bara 3 veckor tills jag åker till Tyskland.
Amanda var och provred för andra gången och det jag rätt bra. Skönt att hon verkar vara så lugn med hästar. Det gör mig mycket lugnare med. Hon lyssnar och känns uppmärksam.


Är dock väldigt mycket jag ska hinna innan jag åker.
  • Mimma ska skos
  • Mimma ska behandlas med kiropraktor
  • Clajm ska komma http://www.clajm.se/
  • Jag måste till Hööks
  • Nya kläder/skor inhandlas
  • Packa... Inte glömma att packa
  • Fixa kameran och laddningsbara batterier
  • Fixa en mobil som jag kan ha tyskt kontantkort i.

Nåt mer måste det väl vara. Har säkert 1000 saker till som ska göras, så är det någon som har lite att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0