Kinder Egg

För alla som har missat den nya Kinder Egg reklamen på tv. Lite roligt är att dirigenten i reklamen är Nils-Gunnar Burlin, som jag haft som klarinettinstruktör. Och en av statisterna som spelar fiol  i orkestern är kompis med mig. Heja Christer (du kan se honom snabbt vid åtminstone 3 tillfällen!) Att spela in 35 sekunders reklamfilm tog från kl 10 -23 innan råmaterialet var klart.




Måste tacka alla underbara människor, som jag träffat under de här 15 åren som jag varit aktiv i RUM. Jag kommer att sakna er. Fick en fin medalj idag. Tack så mycket för silver kompisen, nu finns det något att satsa på för att få en guld någon gång i framtiden. Var helt oväntat att jag skulle bli ihåg kommen. Brukar bli lite bortglömd emellan åt. Jag blev så rörd av det. Tack än en gång. Saknar er redan.
Vad skulle jag gjort utan er?!?!

Bild på RUM kompisen lägger jag upp en annan dag när jag hunnit smälta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0