Snart nyårskonsert

Har precis klivit ur duschen efter att ha varit i stallet. Mockade och bar ut lunchhöet till hästarna. Mimma var som en glupande varg. Lite konstigt. Det är ju trots allt inte så många timmar sen de fick frukost, men så var det i alla fall. Blev inget ridande idag, eftersom jag ska spela Nyårskonsert kl 16. Så jag borde verkligen inte sitta här och slöa utan borde ta och byta om och fixa till håret som är dyngsurt just nu.

Känner verkligen inte för att fixa och trixa någonting just nu, men det kommer bli riktigt skoj att spela bara man kommer iväg hemifrån...

Känner mig helt uttröttad, fast jag knappt har gjort någonting idag. Är lite förkyld, så det är kanske det som tar på krafterna mina.

Näe, det här går inte. Har inte tid för det här. Måste klura på om jag ska hitta på några nyårslöften jag kan bryta... =)
Skriver jag inget mer idag, så får jag passa på att önska GOTT NYTT ÅR nu i stället...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gott nytt år!!

2009-12-31 @ 20:21:37
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gott nytt år:) Hoppas du får ett helt underbart nytt år med massor med äventyr:)

2010-01-02 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0