Har sorg...

... min älskade mobil., en SonyEricsson W890i har gått sönder. Verkar ha blivit något fel på mobilens högtalare. Den skorrar och låter illa när den spelar upp något i mediaplayern. Det hade jag väl kunnat stå ut med om det inte hade varit så att mobilen bara vibrerar när den ringer, med andra inget ljud. Inte heller när jag får sms, men det hade väl gått för sig. Har i vilket fall som helst mobilen nästan alltid på ljudlöst, men värre är när inte mobilens alarmfunktion inte låter utan vibrerar. Vaknade flera gånger förra veckan och funderade på saken och funderade på varför jag inte hört ljudet på väckarklockan. Var inne på att jag hade lyckats stänga av nån ljudfunktion, men inte då. =(
Fick leta upp min reservmobil... Gick bra det med.

Passade dock på att klaga lite hos mobilförsäljarna när de befann sig ute på jobbet. Inte nog med att jag själv slapp ringa kundtjänst, eftersom de fixade det åt mig. Jag fick dessutom en helt ny och dessutom gratis mobil. Fick välja mellan en tyvärr ful SonyEricsson och en betydligt snyggare Samsung. Ville egentligen ha en SonyEricsson. Får stryk av bror när han hört att jag övergett dem tillfälligt. Fick i vilket fall en mobil med pekskärm. Lite läskigt så här i början. Är ett pluspoäng för att den har 5.0 megapixelkamera.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0