Svårt att böja benen..

Spelade innebandy match för första gången i mitt liv i lördags. Har för övrigt knappt hållit i en innebandyklubba, än mindre med rätt vinkel. Kom sent till matchen, hopplöst när man jobbar i stort sett alla helger. Tur att Åsa och Leonie kunde ställa upp för mig i allafall. Hann inte vara med på taktiksnacket med laget. Var bara att kasta av sig ytterkläderna och slänga sig ut på planen. Hmm, tydligen som högerback. Försökt så gott jag kunde, men det var inte lätt måste jag säga. Gjorde mark känning vid 2 tillfällen och skrapade upp hela knänen, men skam den som ger sig. Slutade dock med att vi förlorade med 1-3 till bortalaget och att jag har haltat mig fram de senaste dagarna. Behöver konditionsträna ordentligt till nästa match, som blir innan sommaren någon gång tror jag. Ska visst även försöka springa hela vårruset den 18 maj. Hoppas bara att min förkylning ger med sig.

Nu ska jag åka till hästarna och sendra iväg till Hudik en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0