Dag 14 - fortfarande onsdag

Sitter i köket helt själv just nu. Julia, Janine och jag satt tidigare och provade Erdbeer Limes. Nån skum jordgubbsdryck, som innehåller hela 60% bär. Var lite roligt eftersom Julia trodde det var 60% alkohol. Var lite väl tjock att dricka, så vi spädde ut den med Sprite. Blev genast mycket bättre. Smakade juice... =)

Har nattat hästarna för 30 min sen, gick snabbt och vi var väl klara på 15 min eller så. Såg att jag ska rida Calle (Carneval) i morgon med. Nästa helg ska Markus tävla honom tror jag... Roligt att man har fått förtroendet att rida honom när Markus är borta. Gick väldigt bra idag, så det känns riktigt bra.


Julia har också bara en häst att rida i morgon Quick Quirly eller Lily som hon har fått som smeknamn.

Ska försöka lägga upp lite kort på de andra hästarna och tjejerna för den delen. Ska bara ladda över korten från mobilen till datorn. Försökte tidigare idag, men då tappade mobilen kontakten med datorn. Orkade inte starta om den.

Ser att jag har rätt många läsare här numera... Tyvärr är det bara några få som har givit sig tillkänna, så jag får fortsätta fundera på det antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tjoho, jag läser, det vet du väl :P

Är lite dålig på att kommentera bara...

På måndag blir jag nog klar med skolan, då kan vi väl försöka höras på skype.

Kramar

2009-06-04 @ 13:12:41
URL: http://busigaizor.blogg.se/
Postat av: Sara M

Hej hej

Självklart läser jag med. Är jättekul att följa hur du har det där borta.



Stor kram

2009-06-04 @ 19:45:19
Postat av: Svar från Tessla

Låter bra det! Roligt att ni följer dett som händer här nere... Känns bra att kunna dela det med någon. =)

2009-06-04 @ 21:43:24
URL: http://tessla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0