En hel vecka...

... har snart gått, sen jag uppdaterade.

Nu är det inte så att inget har hänt, för som vanligt händer massor. Men tyvärr har tiden inte räckt till för att skriva något.
Den här veckan har varit fylld av hästar, som varit här och tränat. Hästar som varit sjuka. Hästar på besök.

Vi hade även George Morris. Olympisk silvermedaljör i OS 1960 på besök. Väldigt känd amerikansk tränare och god vän med Meredith.




I övrigt så var jag och Julia på ett stort hemmaparty igår, med DJ, mat och ett underbart väder.
Julia drog tidigare eftersom hon trodde att Markus skulle rida idag (visade sig att han inte skulle rida något, utan bara la upp planen för dafgen), så jag knallade hem lite senare (har a day off idag). Var inte så långt att gå, så det var helt ok. Janine skulle ha gjort oss sällskap, men eftersom hon började 5 i morse, så var det bäst att låta bli. Ville inte behöva stå i ridingringen med Markus och Meredith efter en hel kväll.
Blev så att jag fick ringa Ali (Alexander), som oxå jobbar här i Beerbaumland och lösa allt med vägbeskrivning osv.

Eventuellt drar vi till Isernhagen (Hannover) på ryttarfest i kväll. De andra är ju där på tävlingar, så det kan bli "funny" att sluta upp med dem. Får se om jag måste köra, eller om någon annan offrar sig. Inte så sugen på att köra 4-filig autobahn (tror det är 4-filer i varje riktning där i alla fall).

Kommentarer
Postat av: Maria

haaahah snygg gubbe ^^

2009-06-29 @ 11:28:45
Postat av: Jenny

Fasiken va härligt det låter:) Spännande!

2009-06-30 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0