Dag 11 & 12 - Tillbakablick

Nu är det någon dag sen det var något uppdaterat på bloggen. Det beror inte på skrivkramp eller nåt likande, skulle visserligen kunna skylla på att jag inte haft tiid.... Men det stämmer inte heller.
Problemet har med andra ord inte legat hos mig, utan det har varit av den enkla anledningen att internetet har legat nere här några dagar. Nu ska det dock vara fixat hoppas vi, eftersom en viss internetabstinens uppstått mer hos visa mer än andra.

Sammanfattning av det som hänt de senaste dagarna då...

Söndagen då jag hade ledig dag, fortsatte efter välförtjänt sovmorgon med en tur till Verden, Achim och Thedinghausen. Eftersom det på öndagarna är stängt i affärerna, så åkte jag ner till floden eller vad man ska kalla det i Achim. Temperaturen steg upp till 25-26 grader, så jag passade sätta mig nere på stranden efter vattnet. Provade inte att bada, men njuta i solen var inte helt fel.

Åkte efter det hem och fikade lite. Satt i köket när det plötsligt började blåsa och världens regnskur kom. Glad att jag var inne och ledig. Slapp springa ut till hagarna och hämta in hästarna.

Efter jobbet blev vill alla i stallet bjudna på pizza hos Holger i hans lägenhet. Och vilken lägenhet sen. WOW!
Så imponerande, en gigantisk lägenhet, som var alldeles nybyggd med utsikt över vattnet. Dessutom spelade de live musik där nere, som hördes upp till balkongen där vi satt. Så underbart. Vi passade på att läsa lite hästtidningar medans vi väntade. Stora reportage från Världscupfinalerna som gick i Las Vegas. Hela baksidan täcktes av Jan Brink på Briar, som många vet gjorde sin sista start i finalen.




Måndagen var fortsatt internetlöst. C.I.A  är nu såld och hämtades med lastbilen på min lediga dag.
Inget särskilt hände under måndagen som jag kan komma ihåg så här efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0