Känns som om....

....jag verkligen ska ta chansen. Chansen att få göra nåt nytt, nytt annat. Att ge sig ut på hal is, fast jag borde kanske inte säga hal is. Det är trots allt ett väldigt välkänt  område för mig, men att jobba med det och inte bara att ha det som hobby blir nåt helt nytt för mig. Men det kan nog bli bra tror jag. Bara hoppas att inte någon tänker sätta käppar i hjulen för mig nu. Han har makten i sina händer... =/

Skulle iväg på hoppträning med pållen igår, men någon hade klantat sig och skrivit fel tid på mitt årsschema. På mitt schema stod det att jag skulle börja klockan 15.30 och på jobbet stod det 10.15. Var bara att pallra sig dit t

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men, vad tråkigt... Men mimma var nog glad för det :P

Kramar

2009-04-01 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0