Härligt höstväder

Var så soligt och härligt höstväder ute idag. Kunde inte ha varit så mycket bättre än såhär.


Var ute och red Mimma i fin vädret, men jag fick hålla på i över en timme och på tredje försökt innan jag fick ta in henne. Hon njöt tydligen lika mycket som mig av vädret. Vi tog oss i alla fall en liten ridtur, fick bli lilla rundan. Men idag travade vi för första gången på mer än 3 veckor. Benet har fortfarande den där knölen, men vi får ju ingen hjälp av veterinären och hon har inte ont. Så det är bara att prova sig fram. Hon är definitivt inte halt och studsade fram. I nedförsbacken vid Solbacka kom en bil med släp, som skramlade. Normalt reagerar hon inte det minsta på något sånt, men nu exploderade hon och bara studsade runt. Är det den här hästen som ska föreställa en 26-åring?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har mimma hunnit bli 26 år, ojoj:) Gamla damen nu, hehe! Jag saknar ridning & hästar faktiskt:)

2009-11-01 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0