Väntar, väntar och väntar...

Sitter på universitet och har gjort det sen före klockan 8 på morgonen. Tog 6.10 tåget hit i morse, men vi får inte hämta examinationsuppgiften förrän klockan 11.20. Hade jag tagit nästa tåg hade det varit framme 11.30 och sen tar det ju några minuter att gå, så det var inget att ens fundera på. Hade ju kunnat ta ett senare tåg och klivit av vid centralstationen, men jag hade så ont i ett knä igår. Vågar inte fresta på ödet och kanske få ett knä, som strejkar i helgen då jag har både utsläpp av hästarna och jobb på Kvantum...
Just nu känns knäet hyfsat, men jag har inte gjort mycket med det i dag. Har tagit det lilla lugna.
Undrar om jag ska sätta mig och läsa psykologi eller den rättpsykiatriska vården?!?!?!

 Atkinson And Hilgard's Introduction To Psychology Den rättspsykiatriska vården

Fast jag borde kanske läsa mer i boken, som vi ska ha på examinationsseminariumet senare idag?
Människan, brottet, följderna : kriminalitet och kriminalvård i Sverige

Människan, brottet, följderna : kriminalitet och kriminalvård i Sverige 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Orka plugga ;)

2009-11-05 @ 09:58:22
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0