Riktigt höstväder

Här hur regnet smattrar mot fönstret. Hela dagen har det regnat, men det ska förhoppningvis bli bättre väder i morgon.
Hästen står fortfarande inne på boxvila eftersom benet fortfarande har den där konstiga knölen. Pratade med veterinären om det, men de sa att jag kunde avvakta och se om det blir någon förändring åt något håll. Hon var i stort sett bara halt på volten idag, så är det hyfsat väder kanske hon får gå ut några timmar i morgon. Får väl se hur benet blir efter det.
Har precis ätit pizza och funderar allvarligt på att lägga mig och sova. Satt och höll på med tentan fram till 1 tiden i natt. Tur att jag hade sällskap av Johanna på MSN. Sedan ringde väckarklockan 5.55 i morse, så jag kan inte säga att jag känner mig så pigg just nu.
Skönt att vara ledig från jobbet hela helgen, men jag får väl börja plugga till nästa tenta i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0