Snickarna är snart klara

Har levt lite i en kappsäck de senaste 3-4 veckorna, eftersom de har hållit på och byta fönster här hemma. Normalt sett ska det inte behöva ta så här lång tid, men nu var det helt enkelt så att de hade glömt att beställa två fönster.
Och sen visade det sig att när de väl skulle tillverka fönstret råkade tillverka ett panorama fönster i ställe. Vår vanliga tur. Har sett flera famlijer som fått sina fönster monterade och klara på bara några dagar, men inte vi inte. I vilket fall som helst, så verkar det som om snickarna ska hinna göra klart fönsterblecken i morgon. En aning tjatigt att de ska vara här och stöka när jag så väl skulle behöva hinna plugga i lugn och ro... Får lite ögongodis i allafall, så man får väl se det positiva med det hela.

Fönstren blev för övrigt riktigt bra, även om jag inte fick någon riktig fönsterbräda. Så tyvärr kan jag inte ha mina fina vita blomkrukor eftersom de är för breda.


Hunden Jojje är fortfarande försunnnen. Se tidigare inlägg: http://tessla.blogg.se/2009/september/forsvunnen-jojje-kan-vara-stulen.html

Alla tips är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0