Tillökning väntas i början av nästa år...

Nu är det officiellt!!!

Meredith och Markus väntar en baby - 22/09/2009


Uppmuntrande nyheter från familjen Beerbaum: Meredith och Markus väntar sitt första barn! Tillsammans med maken Markus ser Meredith fram emot nästa generation: "Jag mår bra. Markus och jag är båda naturligtvis mycket lycklig!
Babyn ska komma till världen i början av 2010.

Hur länge Meredith kan fortsätta sitta i sadeln har de lämnat dörren öppnen för: "Just nu jag mår jag ganska väl och så länge jag mår bra ska rida."

Både Shutterfly och Checkmate kan nu se fram mot en längre paus samtidigt som Meredith.
Sportligt måste Meredith bedöma om det är möjligt att vara tillbaka i stallet till Världscupfinalen i Genève som går i slutet av april 2010.




(Info: Texten och bilder är hämtade från Merediths tyska fansite...)

JAG ÖNSKAR DEM ALL LYCKA! HOPPAS PÅ ATT JAG SNART KAN ÅKA OCH HÄLSA PÅ ALLA I STALL BEERBAUM!
Jag saknar Tyskland mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle göra!
3 månader kan förändra mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0