Hemma igen...

Är nu hemma igen efter en händelserik förmiddag. Jag mitt yra jag lyckades först tappa bort mitt körkort och betalkort, så det var bara att vända efter att ha hunnit halvvägs in mot stan. Suck... Att jag aldrig ska lära mig att komma ihåg var jag stoppar saker och ting. Var helt säker på att jag plockade ur sakerna från ridkläderna igår och lämnade det i bilen, men inte då...

Hittade inte kortet hemma. Hade lite pengar i allafall eller rättare sagt, sparbössan. ;)
Fia följde sen med mig upp till stallet där vi vände upp och ner på saker och ting, men inget kort där heller. Var bara att inse att den var borta och förhoppningsvis dyka upp där hemma. Alltid något positivt... Jag hittade min klocka i bilen.

Planen var att fika på Wayne´s coffee, men inte tänkte vi på att det skulle vara stängt på påskdagen. Fick bli en sväng på Tewe´s konditori istället. Det funkade ju det med... =)
Var vi hamnade sen, låter vi nog vara osagt. *skratt*




Det var verkligen jätteroligt att träffa Fia igen. Var ju verkligen inte igår, som vi träffades. Hoppas bara det inte dröjer lika länge till nästa gång nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0