Vill ha...

Hittade några böcker på Adlibris, som jag skulle vilja ha. Skulle verkligen behöva lite tips för att lyckas bra med studierna. Är det någon som läst dem?

Böckerna studera smart:
Så lyckas du med tentor och andra prov
Så lyckas du med argumentationen
Så lyckas du med essäer och inlämningsuppgifter
Så lyckas du med uppsatser och rapporter



Studera smart: Så lyckas du med tentor och andra prov Studera smart: Så lyckas du med argumentationen Studera smart: Så lyckas du med essäer och inlämningsuppgifter Studera smart:Så lyckas du med uppsatser och rapporter


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow! Vilket jättebra tips Therese!

Dom kanske går att låna på något bibliotek?



Glad påsk på dig!

/Johanna

2010-04-02 @ 20:46:24
Postat av: Jossan

samma här han är inte min favorit utan han sjunger bra liksoM ;)

2010-04-02 @ 21:31:13
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: S A R A

sv: japp, jag älskar att fota!

jag använder min digital kamera, Fujifilm FinePix Z100fd

Fast ibland använder jag pappas systemkamera också



själv då? :)

2010-04-02 @ 21:33:38
URL: http://onlyssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0