Mobiltrassel

Är "lite" less... Lämnade in min mobil Samsung F480 på ICA Alen för att den skulle skickas in på lagning. Nu har snart 3 veckor gått och paketet har fortfarande inte kommit fram till servicestället.

Har pratat med Alen, med servicestället, med Örebro postterminal... Ingen kan eller vill hjälpa mig. Örebro klassar ärendet som avslutat.

Så nu hoppas jag bara på turen att min mobil ska dyka upp igen. Känns som om det inte kommer hända. Har tydligen inte varit meningen att jag skulle ha den här mobilen... Gick sönder i Tyskland (5 månader gammal), men fick ingen hjälp med lagning därifrån då företaget som sålt mobilen vägrade hjälpa mig så länge jag befann mig i Tyskland med mobilen. Väl hemma var inköpskvittot och garantisedeln försvunnen, men återfanns efter 5 månader hemma i Sverige. Och nu är den försvunnen... =(
Har använt min gamla SonyEricsson som ljudet inte fungerar på som tillfällig mobil, men det är inte hållbart att varken ha ringsignal och många gånger ingen vibration. Så nu har jag fått byta ner mig ännu ett snäpp... Har fått ta över pappas gamla SonyEricsson K530i. Hatar den redan!!!!

Vilka I-lands problem man har... *suck*  Men är man vanemänniska så är man... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0