På väg hem - Örebro

X antal små orter senare (t.ex. Laxå), så har vi äntligen nått fram till Örebro. Nu börjar man närma sig mer och mer kända orter för mig själv.

Har i vilket fall sett många små och stora gårdar, som mitt hjärta klappar för. Hur många av dessa gårdar skulle jag inte väldigt gärna bo i?!

Antar att resten av "bröllopsligan" redan för länge sen har dumpat av Tomas, som skulle fortsätta till Arboga? medan jag långsamt sniglar mig framåt mot Stockholm och sen vidare mot hemmet... Och de andra brassar uppåt Gävleborg på direkten. Får väl vinka lite åt Lena (Cissi & Bea också för den delen) när jag lämnar Gävle. ;)

Måste säga att det var annorlunda färg på bussarna här i Örebro. De syns kan man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0