Barns trovärdighet som vittnen

Hade psykologiredovisning om "Barns trovärdighet som vittnen" med gruppen idag. Det var dock en person, som inte kom. Löste sig rätt smidigt i allafall, eller rättare sagt det löste sig väldigt smidigt. Ett stort tack till Nina, som tänkt till och dessutom hade fixat den fina powerpoint presentationen. Tyckte jag skötte mig rätt bra, som skötare av pp. Var iof inte så svårt... *skratt*

Har varit duktig och sökt 3 sommarkurser. Har dessutom sorterat in lite papper i pärmen och nu ska jag strax fortsätta med psykologiplugget. Satt på tåget och pluggade psykologi och var så oerhört koncentrerad att jag nästan inte hann kliva av på stationen jag skulle. Hade varit mindre bra att glömma att hoppa av.


Ska försöka hinna läsa min dykarbok i kväll också, eller om jag blir tvungen att ta det i morgon. Har dessutom hunnit ut till hästarna, så det känns som om jag varit rätt effektiv idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0