Hitta motivation...

Känner mig helt slutkörd. Hade tenta igår i psykologi igen... Tror jag börjar bli lite less på alla dessa tentor, som "konstigt" nog dyker upp i både tid och otid. Men nu är det ingen idé att fundera på om man klarat den eller inte. Det dröjer trots allt några veckor innan vi får besked om det.

Nu är det bara att ta nya tag till motivationsseminariet med opponeringsuppgiften, som blir på torsdag och på fredag ska uppgiften i vetenskapteori in. Ska försöka hinna skriva klart den idag (eller i allafall det mesta). Men det var det där med motivationen. Känns lite grann, som om jag kör på hela tiden. Fast jag gör det med handbromsen, som har fastnat i bromsläge. Dags att åka på reparation, men kan man ändra på det?
Funderar på vad jag gett mig in på, när jag dessutom har sökt universitetskurser för sommaren. Mamma Mia?!?!

Motivationstips uppskattas gärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0