Idag - en helt vanlig dag

Har varit i Sundsvall på universitet, som vanligt. Nina och jag var duktiga och träffades redan klockan 8 på morgonen för att ha tid att förbereda oss inför seminariet. Duktiga vi... ;)
Slutade redan klockan 12 idag, så jag kom hem redan vid vid 14.30 tiden. Helt underbart.... Jag behöver dessutom inte åka dit i morgon.

Passade på att rida en sväng på Mimma idag.Pigg och glad, som vanligt. Tyvärr är inte höladan lika pigg, utan taket har rasat av genom snötyngden. Ska försöka lägga upp en bild på hur den ser ut.

I morgon blir det en tur till Järvsö för att åka lite slalom. Härliga tider. Har egentligen inte tid, men ibland så får man ta sig tid ändå. =)

Kommentarer
Postat av: maria you knoooow

såg taket idag jag med, hoppas höet klarar sig!



glöm inte att kolla min blogg!! =D

2010-03-11 @ 22:02:02
URL: http://tjeernbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0