Kursstart för psykologin

Första dagen på den nya psykologikursen. Vet inte riktigt vad jag ska tycka... Men det är kanske är så att efter de första 3/4 delarna på det första året, så har jag blivit lite skeptisk. Inte till programmet, för det trivs jag helt underbart med. Men alla olika tomtar till lärare, som har dykt upp redan under första året. Hur ska det här sluta? Den här föreläsaren var lättroad i allafall... Men det är som sagt alldeles för tidigt att bilda sig en uppfattning. Jag hoppas verkligen kursen kommer leva upp till mina förväntningar, för i såfall kommer det här sista kvartalet på första året dansa fram... Hmm, är nog skeptisk till att det skulle vara så. Men önska kan man väl få.

Nu ska jag ta och lägga mig. Bläddra igenom någon av kurslitteraturen. Borde kunna få mig att somna tidigare än igår i allafall. Kurslitteratur brukar ha den effekten... Sövande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0