Hittat lite blogginspiration...

Har verkligen inte haft tid eller ork att skriva på bloggen den sista tiden. Har känts som allt varit emot mig, med en tentor, seminarium, knäproblem osv.

Men nu börjar allt flyta på. Tentorna minskar i antal, seminariumen poängsätts inte längre, knäproblemet är tyvärr fortfarande där, hästen börjar komma igång efter den ofrivilliga vintervilan. Vet dock inte hur det ska bli med ridningen den här veckan då jag egentligen måste vila för att knäet ska bli bra...

Till helgen har jag något helt annat att se framemot. Vad det är kan jag dock inte avslöja här riktigt än, men något roligt kan jag nog lova mig själv.... =)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hihi, vilken söt häst! :)

2010-05-24 @ 20:23:21
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0