Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself
 

1. Är studerande på kriminologprogrammet
2. Har jobbat som hästskötare för Meredith och Markus Michaels-Beerbaum
3. Spelar flera instrument - men huvudinstrumentet är klarinett.
4. Älskar att resa
5. Trivs som singel! Även om man hela tiden får kommentarer om det.
6. Har tagit dykcertifikat och hoppas jag kommer kunna åka på dykresa.
7. Älskar att åka slalom, men hatar vintern.
8. För att ha råd att ha egen häst, samtidigt som jag studerar så jobbar jag hos ICA.
9. Citat tycker jag är oerhört roligt att läsa.
10. Hatar att ringa och prata i telefon med de jag inte känner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0