I morgon kommer nästa slag under bältet

Det här året har verkligen inte varit ett bra år såhär lång. Sjukdomar och död har varit en ständig följeslagare, men nu måste det väl snart vara slut på eländet. Men i morgon åker Mimmas kompis för att göra henne sällskap i Trapaland.


Årets händelser i stora drag.

* Arbetskompis nära att dö efter havandskapsförgitning - Läs hennes blogg Familjen Lever
* Arbetskompis insjuknar i leukemi
* Min älskade häst dog
* Min underbart trevliga & roliga arbetskamrat dog
* Darten kommer att springa vidare till de evigt gröna ängarna

Inget roligt år med andra ord.
Så nu hoppas jag att allt vänder efter den här veckans händelser och blir till ett riktigt fint fortsatt år.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart vänder det vännen! Det vet jag...

Stor kram!

2010-10-16 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0