Söndag - vilodag eller arbetsdag?

För min del har den till hälften varit vilodag. Förstår inte att man kan göra så mycket, men samtidigt få så lite uträttat... Vaknade redan vid 8 i morse och ängnade Mr PH en liten tanke med tanke på att han var tvungen att masa sig iväg till jobbet och jag kunde ligga kvar i sängen ett litet tag til i allafall. Kunde behövas eftersom jag efter att sagt godnatt lyckades bli kvar vid datorn i 5 timmar till och dessutom var vaken i totalt nästan 23 timmar innan sömnen behagade infinna sig. Men nu börjar det bli dax att dra sig mot sängen... Förlåt jobbet menar jag så klart... :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mr PH?

2010-10-24 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0