RIP Mimma

Har verkligen inte orkat vara här och skrivit något ch det beror till stor del att min bästa vän, ,min älskade häst fick hastigt avsluta sitt jordeliv och springa frisk och kry utan några krämpor i Trapalanda. Hoppas hon hittat en äng med en massa klöver och träd med bananer på för då kommer hon trivas som fisken i vattnet.

Det är nu lite mer än 1 månad sen hon dog och sorgen är inte mindre, även om jag kan hantera det bättre. Något mer som gör mig ledsen är att så få vågar fråga hur det är. Bara för att det är något som är sorgligt, så kan man faktiskt fråga hur jag mår. Bara visa att man bryr sig... Det som förvånat mig mest är att det är killar, som brytt sig och frågat mig hur jag mår. Så ett stort tack till Jonas på jobbet, Tommy och Micke!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ursäkta jag stör, du behöver inte alls kolla utan bara kan ta bort detta. Men om du vill får du gärna hjälpa mig inför lagtävlingen på söndag; http://minchrissan.blogg.se/2010/september/utrustningsproblem.html

kram.

2010-09-28 @ 18:28:15
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: Sofia

2010-09-28 @ 20:54:50
Postat av: Sofia

Kram tack för i helgen vännen!

2010-09-28 @ 20:55:19
Postat av: Jenny

Så himla sorgligt när någon man älskar försvinner. Det blir lättare med tiden, men det är en klen tröst när det händer. Skönt att du börjar kunna hantera det som hänt & som du säger så har Mimma det bra nu i Trapalanda, kanske tillsammans med Schicci:)Jag tror att många vill fråga hur du mår, men de är rädda att de ska såra dig, att du ska bli mer ledsen. Men då känner du dig mer ledsen för att det känns som de inte bryr sig. Svårt..

Spara alla lyckliga minnen du haft med henne, dem kan ingen ta ifrån dig!:) Bamsekram till dig!

2010-09-29 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0