Day 12- Why did you start blogging?



Day 12- Why did you start blogging?

Varför jag började blogga var en bra fråga. Delvis var det för att jag har många av mina vänner på andra delar i landet, men i första hand skapade jag bloggen enbart för min egen skull. Var inte meningen att bloggen skulle delas med andra och den var från början lösenordsskyddad och dessutom under ett annat namn.
När jag beslutade mig för att åka till Tyskland för att arbeta med hästar, så sköt antalet besökare igång. Men det var inte heller för deras skull jag skrev utan för att själv skapa mig minnen av Tyskland och för att kunna dela med mig till min familj och mina absolut närmaste vänner hemma i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0