Tillsammans är man mindre ensam?!

Det sägs att om man är tillsammans är man mindre ensam. Men jag vet inte om det är något som är fel hos mig, för ibland känner jag mig aldrig så ensam som när jag har en massa människor runt omkring mig. Har försökt förklara, men de runt mig har svårt att förstå det.
Man får ofta höra att man inte är ensam, utan att de är där. Men ibland räcker inte det för det är ändå något som fattas. En viktig pusselbit. Har hittat många pusselbitar, men de sista har jag inte hittat än. Så jag antar att jag får fortsätta att känna mig ensam i fortsättningen också, men jag lever på hoppet om att den viktiga biten som löser hela pusslet finns inom räckhåll för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0