Jag behöver...

Skulle verkligen behöva klippa mitt hår. Det är så fruktansvärt slitet och jag lossar stora mängder med hår.
Vet dock inte hur jag ska klippa mig och det som nästan är viktigast av allt... Var jag ska klippa mig.

Funderar på någon frisyr, men är oerhört rådvill. Det bästa vore om man kunde gå till en frisör och bara säga till dem att klippa efter fria händer. Sist jag provade det blev det inte större skillnad. Tjejen klippte topparna och klippte upp en bit. Såå stor förändring. Hade faktiskt trott att hon skulle våga ta i lite mer, men inte då.

Får grubbla lite på det här... *suck*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill också klippa mig men är fegis:) Du skulle passa i en riktig snygg rak page frisyr tror jag, & sen färga riktigt mörkt brunt, ja dt tror jag:) Men minns inte hur du har håret nu, hihi.

2009-10-02 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0