Aprilskämt & kärleksakuten

Som ni kanske förstod och som Sofia var det ett aprilskämt om att det var en bulle i ugnen. Ingen bebisar är inplanerade innan jag har hunnit plugga klart min utbildning och jag har dessutom inte planer på att bli ensam mamma. Hur det än är... Även om killen är beredd att ta sitt ansvar, så krävs det mycket för att kunna få ihop ett liv som "ensam" mamma.

Så jag är nog lite gammelmodig av mig. Prio 1 är att skaffa mig ett stabil förhållande, där man är säker på var man står i förhållanden till varandra. Inte som det är just nu alltså... En kille-tjej relation, som inte riktigt kan defineras som enbart vänskap och inte heller en relation som kan defineras som ett förhållande. Hmm, komplicerade saker det här... Det är bara att konstatera att det här med känslor och förhållanden inte riktigt verkar vara mitt element, så länge det gäller mig själv i allafall... ;)


Har annars lekt matchmaker och ett visst intresse verkade finnas hos båda parter. Inte varje dag man lyckas så bra och dessutom brukar det inte finnas två ensamma själar som känner sig mogna nog för att paras ihop med någon. Nu kommer jag självklart inte ensam kunna ta åt mig äran om våran matchmaking skulle leda till vänskap eller ännu hellre förhållande. Och mannen i fråga... Kommer från självaste Ockelbo. Duger en kille från Ockelbo åt vår självaste kronprinsessa, så finns det hopp även för den här matchmakingen. ;)

Jag får samtidigt passa på att tacka den anonyma kommentarer, som tyckte att jag skulle fortsätta mitt bloggande. Jag får göra mitt bästa och ta mig tid för att uppdatera lite inlägg, lite oftare helt enkelt... :)

Förslagsvis är att följa mig via bloglovin... :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Tävla om ett Hansboschabrak http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment !

2011-04-16 @ 08:56:57
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Sara

Var med och tävla om en intervju + fet länkning i min blogg! Läs mer här: http://varldenurminaogon.blogg.se/2011/april/minitavling.html#comment

2011-04-19 @ 23:27:05
URL: http://varldenurminaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0