Babyboom?!?!

Det verkar råda babyboim här i vårt avlånga land. Vart jag än tittar ser jag gravidmagar eller föräldrar med små nyfödda bebisar.
Tittar jag mig omkring i vänskapskretsen eller närmsta omgivningen så ser det ungefär lika ut. Bara i år har flera bebisar tittat ut och fler är på väg.
Anna & Walle fick en flicka (Ida) i början av februari
Tremänningen Erika fick en pojke (Nils) i förra veckan

Nästa ut är min systerson Kristian och sambo, som ska få sitt andra barn om mindre än 1 månad.
I juni ska min arbetskamrat Linda ha sitt 3:e barn.
Secruritasvakten Johan ska bli pappa.
2 till bekanta ska tydligen också vara gravida, dock inte tillsammans. ;)

Så vad jag kan komma på nu, så är det i alla fall 7 stycken som ska ha barn inom det första halvåret år 2011. Undrar om det kommer att fotsätta såhär året ut?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0