Kärlek?!

mms_img72594 (MMS)

Kärlek?! Någon har klottrat det här på tågets ryggstöd. :-( Det fick mig att fundera på hur lite man egentligen visste om kärlek som tonåring. Man hade bara en underbar pirrande känsla i kroppen och man hoppades att han någon gång skulle titta åt mitt håll. Sen den känslan när han blev tillsammans med någon annan. En skärande smärta i hjärtat. Nu är allt mycket svårare. Alla känslor man hade som yngre finns fortfarande kvar, men nu är det så många fler beslut att ta. Allt är så mycket allvarligare och det går inte att ta allting så lätt längre. Allt man gör kan få konsekvenser på både kortare och längre sikt. Men samtidigt är förälskelse och kärlek underbara känslor bara man kan hantera dem. Jag tror banne mig att jag är kär i kärleken. ;-)


Kommentarer
Postat av: Ann

Kär i kärleken det där känner jag igen :)

2011-03-28 @ 10:53:38
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

Hej hej, kikar in på din blogg så nu kan väl du kika in på min!



Hoppas du får en bra dag!

2011-03-28 @ 11:09:13
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0