Lördag och strålande solsken!

Vaknade väldigt tidigt efter en natt då jag sovit väldigt dåligt. Jag har legat hela natten och vänt och vridit mig i sängen, i ett försök att hitta en bra sovställning och att försöka undkomma alla jobbiga tankar. Inget fungerade, så vid 6.30 var det bara att svinga benen över sängkanten och klä på sig.

Är man uppe tidigt kan man lika gärna åka till stallet på en gång. Kan ju ändå inte rida Izor, då han vaccinerades mot influensa igår. Så jag mockade och grejjade en del istället. Var ner till hästarna och fotade en massa, speciellt på Fakira som var på riktigt bushumör.

Nu är det lite middag som står på agendan och sen blir det väl till att däcka i soffan med en film tror jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0