Känner mig halv...

Jag måste bestämma mig hur jag ska ha det... Jag klarar inte av det här längre. Hur ska man kunna glömma vad man känner? Det känns som jag har ett öppet sår som blöder när du inte är här med mig.  Stick in kniven bara och vrid om. Jag måte ha något annat att kunna fokusera på. Men det känns bara som all tid går åt att vänta nu.

* Väntan på posten
* Väntan på att P ska komma hem
* Väntan på att jag ska på begravning
* Väntan på praktik
* Väntan på sommarlov
* Väntan på examen
* Väntan på nytt jobb
* Väntan på att få åka till veterinärkliniken
* Väntan på att få skriva tentan
* Väntan på att få tid och pengar att åka utomlands
* Väntan på att slalomsäsongen börjar
* Väntar på att bokbolaget ska få in min huvudbok i kriminologin

* Väntan på att allt ska bli bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0