Dag 38 (en dag mindre)

Inget spännande har hänt. Olle var här och lagade moppen åt mig, så nu lever "Gamla Bettan" igen. Så är det någon som vill köpa en Ciao Piaggo moped, så är det bara att höra av sig. Kommer sörja henne när hon är såld, men jag kan faktiskt ha en ny bil, en ny moped och en gammal moped. Det är bättre någon annan får nytta av henne.

Har inte hört något från Anu än om någon kan komma och hämta mig från flyget. Kanke inte så konstigt att jag inte hört något eftersom hon är i Las Vegas för Världscup finalen går där. Bara att vänta...

Börjar bli lite gråtmild och sentimental. Tror inte det var förrän flygbiljetterna var bokade som jag verkligen fattade att jag snart åker till Tyskland. Himmel vad mycket som jag ska hinna fixa tills dess. Glad för att Telenor har ett ganska förmånligt utomlandserbjudande. Me like. Ska ringa dem och ta reda på lite mer om internettrafik och lite annat.
Stressad, stressad, stressad.

Pappa kom dessutom in och sa att han ville att jag skulle lära honom smsa, så det skulle bli billigare för mig. Jag ska dessutom få låna hans digitalkamera med mig ner till Tyskland. Älskar mina föräldrar för all hjälp och för att de ställer upp för mig nu när jag ska göra nåt nytt.
Nu gråter jag igen... Ser knappt skärmen. Dax att lägga av det här nu och gå och lägga sig och titta på film i stället... Inget sentimentalt klarar jag av att se just nu.
Älskar vännerna/familjen.... Hur ska jag klara att lämna er för Tyskland?

Kommentarer
Postat av: Sofia

du fixar det vännen!

Vi kommer sakna dig också, men du kommer ju hem efter 3-4månader, och skulle du bestämma dig för att bli kvar längre så kommer vi och hälsar på.

och självklart massa sms!

Kram

2009-04-14 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0