Dag 39

Idag den 12 april är det 39 dagar kvar tills jag åker till Tyskland. Thedinghausen närmare bestämt. Självklart vet nog inte många var det ligger, men jag kan säga att närmaste större stad är Bremen.
Känns konstigt att det snart bara är en månad kvar tills jag åker. Fick tag på billiga flygbiljetter till Bremen från Skavsta. Bokade dem igår och det visade sig att just igår hade flygbolaget en drive på biljetter. Alla flygskatter och sånt ingick, så resan från hemstaden med tåg till Skavsta och flyg Skavsta-Bremen går på under 1000 kronor. Mycket trevligt med tanke på att flygbiljetterna jag tänkt boka från Arlanda skulle gå på mer än dubbelt och dessutom skulle resan ta ca 7 timmar med flyg i stället som nu, 2,5-3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0