Första tisdagen i december

Klev upp vid 5 i morse för att åka till Sundsvall. Hade lovat Johanna och Nina att plugga med dem nägra timmar fram till klockan 12.
Nu hoppas jag att jag kan svara på frågan om vad construct är i sömnen. =)
Efter vi pluggat klart, så var jag till frissan. Var helt klart behövligt, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den nya frisyren. Har i vilket fall klippt lugg. Pratade med mamma och hon tyckte att jag såg likadan ut som när jag var 14 år. Kanske är det. Får leta upp något gammalt skolfoto, så får jag ta och jämföra och se hur stor likhet det är.
Var ut till Kvantum och pratade med Eva när jag kom hem med tåget. Var så roligt att träffa henne. Har inte träffat henne på säkert 6 veckor minst. Fick höra lite skvaller. Är tydligen fler som ska ha smått hos oss, men det dröjer för hennes del. Bara att önska lycka till och hoppas att allt går bra.

Nu ska jag fortsätta plugga pykologi, men jag är helt slut efter att ha klivit upp så tidigt och sen svullade jag pizza när jag kom hem. Pizza på en tidag... Inte bra, men gott var det. :S

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej fin blogg :), jag har frågestund i min blogg så kolla gärna in min blogg och ställ en fråga, tack i för hand!

2009-12-02 @ 19:17:24
URL: http://maandiiee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att du kom heeeeeeeeela vägen till sundsvall! :D



Det var givande, och nu känner jag att jag har pejl på läget! Hoppas du känner detsamma. ^^



Lycka till med pluggandet. Sätt inte hälsan på spel!

2009-12-02 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0