Juldagen & Annandagens morgon

Känner att jag släpar efter med en dag hela tiden på bloggen. Är så trött just nu att jag oftast inte orkar skria något på kvällen. Så det blir ett litet snabbt inöägg innan jag ska sticka till jobbet.

Hade utsläpp av hästarna igår. Gick faktiskt hyfsat snabbt och fixa i ordning dem. Tog lite tid med Mimma och Dart eftersom jag först måste skrapa ur all snö ur hölådorna. Görs inte direkt av sig själv, tyvärr.

Var en hem och pluggade en del innan jag svängde förbi Kvantum och hälsade på bästaste Sofia på väg till juldagsfikande hemma hos Linda. Mycket trevlig dag igår.
Blev tidig kväll. Tror jag la mig vid 20.30 tiden. Är förkyld och hlt slutkörd. Ingen bra kombination direkt.
Nattsömnen blev dock störd av blåsten som ven och slog trädets grenar mot fönstret. Stormvindar?
Nä, nu måste jag snabbt klä på mig och åka till jobbet. Jobbar 7.30-15.15 och en ska jag åka till stallet och ta in Darten och Mimma.
Ska ta mig en sväng och ut och skritta med Mimma är det tänkt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan, läste att du varit hos Beerbeum. Gud vad kul det måste ha varit! Var du där under sommaren bara? =)

2009-12-26 @ 17:45:25
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0