Tentaångest skrivet i pannan...

Känner mig helt slutkörd. Tentaångest håller mig i ett järngrepp. Det är ett under att det inte står ÅNGEST i pannan på mig med tanke hur det känns just nu. Har klivit upp klockan 5 varje dag den här veckan till nu och dessutom suttit uppe till runt kl. 1-2 på natten. Inte särskilt mycket sömn med andra ord. Vem har kommit på det här med tentor egentligen? Skrev psykologitenta igår, så nu är det bara att hålla tummarna för att man har lyckats skriva godkänt också... Kan inte påstå att tenta kändes särskilt lätt... Jag hatar 8 poängs frågor. Känns som det är svårt att riktigt veta vad de vill ha, men det är bara att bita i det sura äpplet. Så nuy är det bara att ladda om inför fredagens grupptenta.
Nu ska jag dra till stallet och fixa innan jag måste åka och jobba.


Bjuder på lite julmusik såhär i december.
Mariah Carey, All I want for Christmas is you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0