Snöväder...

Började jobba 7.30 i morse, men jag var riktigt risig idag. Bara att vänta ut tiden tills mer pesonal kom, så jag kunde ringa ut någon annan att jobba för mig. Konstigt det där med planerandet av personal. Vem ringer man till när man är sjuk och ska vara först på plats i butiken och öppna. Bara att bege sig dit, le och se glad ut. Man får vara glad att man inte är sjukare än att man kan stå på benen.
Åkte hem och la mig och vilade.
Hade tur, mina föräldrar var snälla nog att åka till stallet och göra ordning åt hästen. Hade visserligen fått mockat av Olle och Maria, så det var bara för dem att packa hö till i morgon.
Åkte dit vid fem-tiden och släppte in hästen. Tredje gången gillt innan jag kom upp för backen. Om han någon gång kunde se till att underlaget i backen var släpat innan vintern kom. Fastnade i en stor grop med bilen, som tack och lov var S80:n.
Är vitt och fint ute nu i allafall.... =)
Köpte hem pizza och bjöd mina föräldrar på. Man har sina ljusa stunder ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0