Dag 43...

Tänk vad tiden går snabbt. Det här är min 43:e dag på den här resan. Kan knappt tro det, men jag har väl ca 60 dagar kvar i allafall. Om jag väljer att åka hem den 6 september. Låter datumet vara öppet ett tag till...
Innan sommaren är slut kanske man är less och bara vill åka hem härifrån...

Jag och Tiia har varit på promenad utanför grindarna idag. Hästarna vaccinerades i tisdags kväll, så det är bara en häst som rids just nu.
Jag tog Calle och Tiia tog CC för en promenad. Visste inte riktigt vilken väg vi skulle ta för Ninna var en aning förvirrande när hon skulle beskriva vägen. Höger, nej vänster, nej höger... Vi chansade på vänster, men det blev  fel. Fast när Janine och jag tog en joggingtur efter jobbet, så visade det sig att vi hade varit rätt i allafall. Men nu vet jag det till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0