Free day - onsdag

Hade en helt underbart slapp dag. Vaknade visserligen upp klockan 6 när de andra gick ut till stallet, men somnade sen om.
Nästa uppvaknande skedde när "the cleaning lady" började stöka i köket och sen dammsuga hallen. Kan säga att trevligare morgon finns, men man kan inte klaga på att vi får huset städat. =)

Lite senare under dagen åkte jag till Verden och besökte hästaffären vi har rabatt på. Hade beställning på två hönät till Holger´s hästar. Jag behövde även köpa nya ridskor. Mina gamla är inte särskilt hela längre. Lufthål på översidan av skorna. *skratt*
Provade flera olika skor och jag hittade till slut ett par skor, som passade bra och dessutom inte var alltför dyra.
Men på väg till kassan så ser jag dem. Skorna i mina drömmar! Hittade ett par andra skor på en hylla, som såg hlt underbart sköna ut. Provade dem och de var helt underbart sköna, så jag bytte snabbt ut det första paret mot det andra.

Ska försöka lägga upp en bild på dem senare...


Väldigt mörk bild, men det är en bild i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0