Under tisdagen

Markus är med Meredith i årets viktigaste tävlingar. Tävlingarna i Achen, så vi har haft det fullt upp under hela tisdagen. Var inte så stressigt eftersom  vi under förmiddagen var 5 personer i Markus stall mot normalt 3 eller 4. Blev så att vi var 5 eftersom Ninna inte har någon show den här veckan, jag, Nat, Julia (sitt sista arbetspass) och Tiia, som kom hit under måndags eftermiddagen. 

Eftersom Markus var borta longerade jag 2 hästar, red Calle och promenerad ABBA. Hade en riktigt trevlig förmiddag. Vid 15.40 hade jag ordnat med skjuts med Ali åt Barbara (går på semester till på söndag) och åt Julia (åker hem till Polen). Blir inte sig likt efter att Julia åker, men livet går vidare. Vi ska i vilket fall som helst försöka hålla kontakten med varandra.
Känner att det verkligen är ett privilegie att få rida så fina hästar, som Beerbaums rider och tävlar.



Jag rider Calle (Cartell).

 


 


Markus Beerbaum och Calle (Cartell)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0