Dag 26 - måndag morgon

Är vaken sedan en halvtimme tillbaka eller nåt liknande. Blev stucken på hakan av en liten geting på morgnkvisten. Tur att det inte var i munnen eller nåt sånt. Hade en geting på rummet igår kväll, som jag tog ut. Kunde inte förstå vart den kom från, eftersom jag haft både dörr och fönster stängt.
Nu när jag blev stucken av en ettrig geting började jag undersöka saken, passade samtidigt på att städa lite vid 5.30 på morgonen.
Vet fortfarande inte var getingen kommer i från, men det ligger ett gäng döda getingar på golvet under huvudändan på sängen. Tycker dessutom att jag har ett misstänkt surr från getingar. Måste be någon av de andra att komma in och lyssna, med andra ord så tror jag att det finns ett getingnäste här. Kanske inte direkt i mitt rum, men i väggen. Får se vad vi hittar, så får jag prata med Birga om det. Har ingen lust att byta rum nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0