Dag 9 - ingen rast, ingen ro...

Janine packade tillsammans med Anu den stora hästlastbilen igår och nu i natt begav de sig till Wiesbaden för att tävla. Ja, inte Janine då men hon hade tre hästar med sig åt Meredith. Ni kan själva se på kartan vart hon befinner sig till¨på måndag. Punkt A är där vi normalt befinner oss och punkt B är Wiesbaden. Bara att hålla tummarna att det går bra.



Även Markus ska i väg och tävla, men han åker idag vid tre. Vet inte om han åker före hästarna, men det lutar starkt åt det. Men hästarna ska bara tävle i Bremens område, så det är ju inte långt att åka. Blir väl Quick Curly och Starlett, som ska starta. Ni som följt med vet att det är Starlett jag har ridit.

Tyvärr är väl stämningen fortfarande sådär. De andra påstår att problemet heter Janine, men det är fortfarande trist stämning här.
Försökte vara trevlig med Natalie i morse och frågade hur det stod till. Hon väste och frågade varför jag undrade och sa att hon inte tyckte om att man frågade. Försökte ju bara vara vänlig och starta en konversation med henne. I vilket fall som helst tyckte hon att det var en tråkig dag (hänger nog ihop med att hon inte fått rida på några dagar).

Jag och Julia (tjejen från Polen) kommer väldigt bra överens och även Barbara  är väldigt trevlig. Är nog Barbara som jag vet mest om vid det här laget.

Ninna är väldigt duktig på det hon gör, men man har inte haft så mycket med henne att göra än .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0