Stressad så det heter duga...

Blev många dagar sen jag hade tid att göra ett inlägg här. Har egentligen inte tid nu heller. Sitter och pluggar psykologi. Child development är det som gäller just nu.

Child Development




Efter lunch ät tanken att jag snabbt ska åka till hästen och fixa i ordningen där, för klockan 15.30 börjar jag jobba. Jobbade igår också, så där försvann hela dagen. Var helt slut när jag kom hem, så jag slocknade först med boken i ansiktet. Var sociala och tittade på nya Robinson och sen stupade jag i säng. Måste ha somnat inom mindre än 5 min, för jag har inget minne efter att jag lagt mig mer än att katten krafsade på dörren direkt efter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0