Vinterväder...

Snövädret fortsatte, så nu ligger det ett vitt täcke med snö på backen. Det är ju bara tösnö, så jag antar och hoppas att den försvinner under morgonen i morgon. Vill verkligen kunna ta den där ridturen, som vi hade planerat i morgon.
Åkte i allafall och tog in "odjuren" när jag kom hem med tåget vid strax efter kl 16. De var helt överlyckliga att få komma in, men Mimma gumman är så rätt att halka så hon trippade försiktigt fram.

När jag kom hem möttes jag utanför huset av en frysen och överlycklig kisse. Han brukar alltid gå på den andra sidan huset, men nu var det ju blött och äckligt ute. Sen skulle jag släppa ut honom på baksida bara för att nästan trampa på ett lik, ett muslik... Smaskigt. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0