Börjar bli nådigt irriterad...

Nu har någon kille ringt flera gånger på vårt hemnummer och frågat efter mig, varpå denne lägger på innan jag hinner ta över luren.
Är det en telefonförsäljare som jag trodde första gången. Men varför i såfall lägger han på.
Är det någon som vill prata med mig? Men varför lägger han på då?
Vem kan det annars vara?
Om det är någon som vill prata med mig som inte är telefonförsäljare, varför ringer denne person på hemnumret och inte på mobilen då? Lämnar alltid ut mitt mobilnummer och det för det mesta bara till dem jag känner, så vederbörande kan då inte vara någon jag känner, eller?
Är så trött på det här. Kan personen i fråga kläcka ur sig vad han vill, så jag slipper irritera mig och fundera på vem det är. Kom inte med förslag på att jag ska kolla numret nu, för det går inte eftersom han ringer från ett hemligt nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0