Att jag aldig lär mig...?!?!

Då sitter jag här, som vanligt får jag väl säga och kämpar med hemtentan in i det sista. Började ju i god tid, men det kör ändå ihop sig vid slutet. Hatar när jag gör så här!!! När ska jag lära mig... Har iof varit mycket annat som kommit emellan den sista tiden. Med vännen som är allvarligt sjuk och lite annat smått och gott som hänt. Även om det ser lite ljusare ut, så vet man ju aldrig om det håller hela vägen. Det är ju bara att hoppas att allt ska flyta på i rätt riktning nu.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :) Snygg blogg =D händer idag då?

2010-04-14 @ 18:09:50
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

nej det är precis det jag behöver jobba på. Han blir lätt ostadig och seg inne på banan, och när han känns så, så blir mina tyglar alldeles för långa. Inte bra :P

2010-04-15 @ 15:10:12
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej jag har en fråga, jag har sökt till kriminologprogrammet till nu till hösten, kan du berätta lite om programmet? framtida jobb? även lön om du vet :P

Ha de bra

2010-04-22 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0